Videos with tag confessions
Results 1-3 of 3

Usher - Confessions & Yeah (Live Feat Ludacris, Lil Jon MTV Video Music Awards 2004)

Usher cantando confessions e yeah com ludacris e lil jon na MTV Musics Awards em 2004

Channels: Music 

Added: 3107 days ago by blogpost_biz

Runtime: 01:00 | Views: 212 | Comments: 0

Not yet rated

Lady GaGa - Speechless - Live in Ottawa - November 29, 2009

www.twitter.com/matthewtreacy No copyright intended. Just want to share the art with the monsters. SECOND ROW My recording of Lady GaGa performing SPEECHLESS on the MONSTER BALL TOUR in Ottawa at Scotiabank Place on November 29, 2009

Channels: Music 

Added: 3109 days ago by blogpost_biz

Runtime: 01:00 | Views: 472 | Comments: 0

Not yet rated

Lady Gaga Fashion (Official Soundtrack Release)

http://hpvpro.go2jump.org/SHU LETTER TO GAGA OMG. So you guys I gave her the book! http://img.photobucket.com/albums/v450/Xtina_bebeh/pregaga015.jpg http://img.photobucket.com/albums/v450/Xtina_bebeh/gagaelements.jpg http://img.photobucket.com/albums/v450/Xtina_bebeh/pregaga029.jpg We waited in line since 8am. Gaga came in a black car around 3pm. We ran up to it, and she went into this big tour bus. The security guy said she is very tired and not feeling good, cuz she had a lot of shows. So she got out and blew a kiss at us, and said hi and went in. I had my book with me (the present) and asked her security guy if he could give it to her. He promised me he would, he was so nice. So I gave it to him, and went back in line. 20 min later, the guy comes back to the front, and was like "you guys waited from 8am? wow. Where is Sara" and I tell him I'm here. He was like "you gave her the book right?" and I was like "yea" and he said she was crying! she was sooo touched, that she couldn't speak. he then asked me what color my hair was, and I said "brown" and he reported back thru a walkie talkie, and said "brown" .. and I was like wtf? why does she need to know that? haha. he then also asked how many friends I have, and I said "6 of us are inline" then he said ok. anyways, so he then tells me that gaga loved the book so much, that she is letting me go in early to MEET her!!!! That's when in front of all my friends and everyone else there, I balled my eyes out. I mean, cried sooooo hard. I couldn't believe it. I thanked him, and he said to wait there. Late he comes again and gives everyone in line hot chocolate. Gaga bought EVERYONE HOT CHOCOLATE cuz we were waiting sooo long and it was cold! Then these 2 girls come, that work for Gaga, I recognised one as the Gagavision lady, and told her "OMG ur the gagavision lady!" haha and she was like "shh" lol. Then the other lady took out a box. and this is all being filmed btw!! she takes out ...A HAIR BOW!!!! she said "gaga wants to give to this you" and OMG!! i cried in front of the camera!!! I was balling! she then hands me a picture of gaga, signed and it says "To sara, I love you + your spirit, Enjoy the fame" lady Gaga. BUT she then hands me the SECOND letter and its a HUGE LETTER which i will post here! she wrote to me!!!!!! I then lost it all, and cried again. haha. she wrote ME a letter!! then the ladies left. and we waited in line. 7:30pm, we get to go backstage! we lined up inside. gaga comes! I was like "OMG GAGA did ulike the book" and she was like "OMG I loved it, it's amazing you made that, honestly, i'm so happy, I will read it all" she then signed my jacket on the back!!! and i got a picture with her!!!!! I told her to release retro Physical, haha but she said its soo old and she said "its out already" lol. then we saw the concert. and OMG it was amazing!! but guess what??? she pointed to me 3 times! and then in the middle of a set, she climbs up, and I say "happy birthday" and she goes "everyone, this is sara, she is my number one fan in the world!" and then I forget but she said something like "she made me a book" I DIED!!!! and then later she was like "i have a special guest" and i shout out "LADY STARLIGHT!?!" and she goes to me!" no sorry, shes not here today, im talking about space cowboy!!!" lol she talked to ME!! ahhh and after the whole show, the security guy comes back out, and is like to me "sara! she told me to thank you again for the book!!!" im gonna do die now!

Channels: Music 

Added: 3109 days ago by blogpost_biz

Runtime: 01:00 | Views: 438 | Comments: 0

Not yet rated